Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı 2 Haftalik Trek Fx7.3 *kacirmayin Derim*

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında ErdoganKesgin tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ErdoganKesgin

    ErdoganKesgin Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    06/01/2007 , VELESPIT FATURALI-GARANTILI, 20' KADRO , 28' CANT, FULL ORJINAL , DEGISENI ,KAZASI, BOYASI , YATMASI VB BİR PROBLEMI YOK, YARIS BISIKLETI ALMAK ISTEMEM NEDENIYLE SATILIKTIR.

    470€ PAZARLIKSIZ/SIFIRI 590€ , ZATEN BENIMKIDE SIFIR.

    HEDIYESI MI? WIRELESS KM SAATI VE KALP BANDI.

    NOT: HER AN NETE GIREMIYORUM SORULARINIZI HEMEN YANITLAYAMAYABILIRIM.

    0533 668 65 90 / ERDOGAN

    Alacak arkadaşa hayırlı olsun...
     
  2. MUSTAFA ŞAHAN

    MUSTAFA ŞAHAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    642
    Beğeniler:
    51
    Seviye:
    kardeş resim yok mu
     
  3. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.674
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Mesaj sahibinin isteği üzerine konu buraya taşınmıştır...
     
  4. ErdoganKesgin

    ErdoganKesgin Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Merhaba,
    fotograf makinem veya fotografli cep telefonum olmadigindan suan yok ama temsili fotografi asagidaki adresden gorebilirsiniz.
    http://www.velespit.com/2222.html

    Erdogan
     
  5. Orkun Oskay

    Orkun Oskay Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    163
    Beğeniler:
    167
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Bisikletin çok çok temiz olduğuna ben şahidim. Alacak arkadaş hakkaten güzel temiz bir bisiklet alacak. Ama abi keşke kendini o bisikletle bi dağlara vursaydın be :) O zaman sana madone 5.0 carbon verelim. Lance Armstrong'un kullandığı seri :) Artık bi bakarız Erdoğan abi yanımızdan uzamış geçmiş :) Suçumuz neydi be :)
     
  6. ErdoganKesgin

    ErdoganKesgin Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Eyvallah, bende almak isterim ama ona para yetismez be abi:( ayrica yaninizdan uzayip gitmektense yanyana sohbet ederek seyreeylemeyi tercih ederdim dogrusu:in:


    Tesekkur ederim
    Erdogan
     
  7. ErdoganKesgin

    ErdoganKesgin Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    gunceldir.

    Saygilar...
     
  8. Bülent ÖZER

    Bülent ÖZER Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.110
    Beğeniler:
    2.967
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    resim koyun lütfen resimsiz nasıl fikir sahibi olucaz temsili resimin bence birdeğeri yok böyle zor satılır kusurada bakmayın
     
  9. ErdoganKesgin

    ErdoganKesgin Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Sevgili Gaint haklisin ama 2 haftalik ve bakimlari alinan yerde yapilmis ve sahitligine dair mesaj bulunuyorken ve sadece fotograf uzerinden degil gelip bakilarak alinacagindan fikrinize katilmiyorum.
    Eger birisi birseyi alacaksa ve Turkse dokunmadan almaz. Alacak arkadas gelir gorur eger memnun kalmaz mesajimda yalan bulursa her turlu zararini tazmin edecegime de serefim uzerine soz veririm. Ve ben bir eski fotografci olarak dijital RESME (fotograf dijital olamaz,fotograf kimyasaldir) karsiyim ve fotografi birakmamin tek nedeni sayisal islemdir, bu sebeble dijital makinem yoktur fotograf makineli cep telefonu da kullanmiyorum.

    Sevgiler,
    Erdogan KESGIN
     
  10. Bülent ÖZER

    Bülent ÖZER Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.110
    Beğeniler:
    2.967
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    sevgili dostum bu forumda daha önceden yakından görülmemiş,denenmemiş yüzlerce bisiklet satıldı,alındı(ben dahil)herkesin yakından görme şansı olmayabilir bu bisikleti diyarbakırdan çok beğenen bir arkadaşa gel yakından görmü diyeceksiniz yıl 2007 artık fotoğraf makinaları marketlerde bile satılıyor bence inadınızı kırın ve bir fotoğraf ekleyin farkı göreceksiniz bu bisikleti satıp alacağınız bisiklet benim kapı komşumda böyle giderse yaza bile kalır sona bir taraf caymasın :D :D :D saygılar
     
  11. acumur

    acumur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Mart 2006
    Mesajlar:
    582
    Beğeniler:
    584
    Şehir:
    Beşiktaş, İstanbul
    Seviye:
    Forumda satış yapan kişilerin ürünlerinin fotolarınıda koymalarının bir zorunluluk olmasını talep ediyorum yönetimden.
    Şöyle şöyle birşey var bende fiyatıda bu,gibisinden ilanlar şahsen hiç dikkatimi çekmiyor benim.
     
  12. burgazz

    burgazz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    929
    Beğeniler:
    366
    Şehir:
    Istanbul / Çapa
    Seviye:
    aynen katılıyorum zaten oyle bır durumda zaten satıs olmaz alan olmaz ne kadar resim o kadar satıs degıl mı yanı
     
  13. Bülent ÖZER

    Bülent ÖZER Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.110
    Beğeniler:
    2.967
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    arkadaşlar müsadenizle yazdıklarınızın altına imzamı atıyorum yani bende bir bisiklet var süper almak isteyen gelsin görsün demek uygun değil bence.. önce bir görelim beğenirsek zaten geliriz ama erdoğan kardeşimize de kızmayalım kendisi sanatçı (fotoğraf) olduğu için kızmış dijital makinalara onu ayrı tutuyorum şahsen (sanatçılarda da çok duygusal be kardeşim)
     
  14. ErdoganKesgin

    ErdoganKesgin Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Satışdan vazgeçilmiştir, tepkiler için de ayrıca teşekkürlkerimi borç bilirim.

    Hepinize Saygılar diliyorum...

    Önemli not: Moderatör arkadaş mesajımı silerse sebinirim.


    Erdoğan KESGİN
     
  15. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Konu kapatılmıştır,iyi forumlar dilerim.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.