Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

2. El GT Slammer

Konu, 'BMX' kısmında Ashkan Penchev BOYANOV tarafından paylaşıldı.

  1. Ashkan Penchev BOYANOV

    Ashkan Penchev BOYANOV Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Beyler Başlıktaki Gibi 2. el bi Slammer'ı ne kadara bulabilirm veya satan varsa ne kadara satıyo?
     
    isakcan bunu beğendi.
  2. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    dostumm cok zorlasan 350 ye bulursunn cok temiz bişe ararsanda 450 felan'dır daha fazla werilmezz
     
    coolrap ve Ashkan Penchev BOYANOV bunu beğendi.
  3. Ashkan Penchev BOYANOV

    Ashkan Penchev BOYANOV Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    300 miyona ne gibi bişey bulabilirim sağlam olması şartıyla :)
     
  4. isfendiyar

    isfendiyar Aktif Üye

    Kayıt:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    2. el bolumune baksana
     
  5. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    300 YTL ye deilde 400 YTLen olsa güsel bi bmx alırsınn alıcagın bisiklete dikkat et dostumm .... bak 300 ortada bi rakam 200e salcano odun-B alırsın yane evil-b 400 ede GT yada GTayarında bi bisiklet alırsın ok3;)
     
    murat2786 ve bmxserdar bunu beğendi.
  6. bmxserdar

    bmxserdar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    329
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    world
    Seviye:
  7. hoffman

    hoffman Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ben 280 e slammer almıştım gidon ve ayna kol orjn deildi ama ararsan bulabilirsin(şans işi)
     
  8. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
  9. brave

    brave Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    benim bi tane slammer ım var bende yeni aldım 400 verdim ama masraf yaptım istersen bi gör msnm brave_bmx@hotmail.com
     
  10. bmx_flatland

    bmx_flatland Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    263
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    istanbul/kadıkoy
    Seviye:
    hoffman sana o gt yi 280 e ben sattım ama bir şeyi itiraf edeyim satmadan önce üzerinden ne var ne yok söktüm kusra bakma fiyatta indirim isteyecegini bildigim için mecbur kaldım ne yapayım verdiğimi kurtarmak için üzerinden parçaları aldım aldığım parçalarıda 200 e sattım ben yine kafa kafaya verdigim parayı cıkardım yanii anlatmak istediğim şuu 280 e gt nin en fazla ölüsünü alırsın şanş işi deil bu:D:D:D:D:D:D:D
     
    Hakkı Özen bunu beğendi.
  11. dask

    dask Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    istanbul-üsküdar
    Seviye:
    ercan haklı:)
     
  12. Ashkan Penchev BOYANOV

    Ashkan Penchev BOYANOV Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    süper bi itiraf.
    Koptum gülmekten.... :D
     
  13. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bence görüşelim gt slammer diye takılıp kalma sana yardımcı olurum ok.(hkk.34@hotmail.com).(HKK BMX TEAM).
     
  14. gokhann

    gokhann Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    bnde satıyorm hafif gt bmx 350 ytl !!
     
  15. gokhann

    gokhann Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
  16. BmxAlperen

    BmxAlperen Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğeniler:
    5
    Seviye:
    arkadaşım salcanonun evil-b modeli var 289 ama fazla iyi değil agır yani baya (kendımde sahit oldum.) ama istersen bende var saglam garantili evil-b alman ıcın cok guzel dıye yalan atmıyorum kendı secımın:in:
     
  17. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Acele etme para biriktir iyi bi BMX e binersin ok msn de konuşuruz .(HKK BMX TEAM).
     
    Ashkan Penchev BOYANOV bunu beğendi.
  18. Ashkan Penchev BOYANOV

    Ashkan Penchev BOYANOV Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Saol Hakkı Abi msn ye ekledim de hiç girmiosun biraz konuşsak senle. msn: Ashkan.B@hot ....
     
    Hakkı Özen bunu beğendi.
  19. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    walla denk gelmedik bi türlü neyse şu an msn deyim .(HKK BMX TEAM).
     
  20. Ashkan Penchev BOYANOV

    Ashkan Penchev BOYANOV Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Okullar tatilya anca geceleri girebiliom gündüzleri uyuyom :D
    Sen online olduğun bi saat sölersen o satte uyanık olmaya çalışırım.