2.00 1.50 lastikten 1.00 lastiğe geçmek

Konu, 'Tekerlekler' kısmında no haşhaş no vitamin tarafından paylaşıldı.

  1. no haşhaş no vitamin

    no haşhaş no vitamin Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.077
    Beğeniler:
    1.163
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    26 jant yol lastikleri 1.50 kullanıyordum 2.00 dan sonra şimdide lastikleri değiştirmem gerekiyor

    1.00 ve 58-87 psi basınç vurulabiliyor lastiklere şu andaki lastiklerime 60 psi vuruyordum

    http://www.erdoganlarbisiklet.com/y...b-27/michelin-run-r-26-x-1-00-dis-lastik.html

    şimdi ben 1.50 den 1.35 lastiğe geçmek istiyordum ama 1.25 1.15 lastik bulamadım ve 1.00 lastiklere geçmeye karar verdim

    lastikler bana iç lastik gibi göründü şekil olarak yolda patlamaya karşı dayanıksızmıdır bu lastikler ve ufak bir su birikintisinde kayıp düşmeyelim hiç diş yok lastiklerde dümdüz hız lastiğiymiş zaten;

    Michelin serisinin hız için üretilmiş lastiğidir.

    MTB nizi yüksek performanslı yol bisikletine çevirmek için en uygun dış lastiktir.

    yazıyor açıklamasında normal yollarda sorun yaşarmıyım kayıp düşmek gibi, hep asfalttan gitmeyiz sonuçta
     
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    32.881
    Beğeniler:
    43.211
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Çağlayan bunu beğendi.
  3. Murat B.

    Murat B. Forum Trolü

    Kayıt:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.398
    Beğeniler:
    5.191
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
  4. Sanberk E

    Sanberk E Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2013
    Mesajlar:
    2.284
    Beğeniler:
    2.371
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    Pinarello
    Seviye:
    mtb'de 2 üstü lastik kullandım, 2 kullandım 1.75 1.50 kullandım. 1.50'de ıslak zeminde gidonu ani kırışta yada ön freni ani sıktığımızda lastikler tutunamıyor ve düşüyoruz. 1.10 hiç düşünemiyorum :)

    Şuan yağmurlar ve kar yağışı olduğu için Michelin Country DRY 2 26 x 2.0 kullanıyorum. http://www.erdoganlarbisiklet.com/y...chelin-country-dry-2-26-x-2-0-dis-lastik.html

    Güzel havalarda asfalt yolda ise Maxxis Detonator 26x1.50 Yol Lastiği kullanıyorum http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/dis-lastik-mtb-27/maxxis-detonator-26x1-50.html
     
  5. Furkan Çınar

    Furkan Çınar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    783
    Beğeniler:
    219
    Şehir:
    Çengelköy / İstanbul
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    Ben 1.0 lastik kullandım ve hafif toprak yolda bile fren yapınca hemen savuruyor bisiklet. Bana sorarsanız 1.50'den ince lastik gereksiz.
     
  6. MehmetAliB.

    MehmetAliB. VivaVelo

    Kayıt:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.838
    Beğeniler:
    3.931
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Jant çemberinin ölçüleri ne?
     
    BFOkuru bunu beğendi.
  7. Enes Gürel

    Enes Gürel Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    199
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    kesinlikle pişmanlık bu hepsini denedim 2.2 contnental race king e geçtim daha rahatı yok ::)
     
  8. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.028
    Seviye:
    2.0 ve 1.5 iken aynı jantı mı kullandınız? 1.0 alıp da yine aynı janta mı takacaksınız?

    eğer her iki soruya cevabınız evet ise kesinlikle 1.0 lastik almayın, çünkü jantınızın genişliğine uymaz.

    şu konuyu bir okumakta fayda var:
    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=117799