@Bülent ÖZER
Bülent Abi selam,
öncelikle güzel övgülerin için teşekkür etmek isterim. Aslında kadro hemen hemen yeni her sistemi şuan kaldıracak durumda buna arka 130mm'lik drop genişliği de dahil. Fakat benim gibi bir klasikçi için günümüz komponentleri bir 25-30 yıl sonra değer kazanmaya başlayacak, şuan için çok erken, bisiklet kaldırsa da benim bünye kaldırmıyor.
Projeye devam etmek gerekirse, bugün furç headtubeden ayrıldı, üretiminden bu yana ilk kez olmalı ki maşanın şaftında marker kalemle yazılmış fabrika ölçüleri ve kadro boyu hala durmakta. Şuan için bu kısmı fotograflamamış olmakla drop ve rekorlar olmak üzere genel olarak bir kaç fotografı daha sizlerle paylaşacağım.
Polisaj öncesi yüzeysel çizikli drop ve rekorların şuan ki durumları.
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_182950.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_182813.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_183408.jpg
Inline parallelogramlı headtube
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_183251.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_183151.jpg
Brev. Campagnolo BB
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_185003.jpg
BB Kısmındaki kadroya ait bir takım bilgiler. Kadro markası / Menşeii / Kadro derecesi ve Kadro ölçüleri.
Bu arada diğer Alan kadrolar gibi bu kadronun da ebat olarak normal yol bisikletleri kadrolarından anlaşılabilir oranda küçük olduğunu söylemeliyim.
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_184840.jpg
Seat tube decal / Almanya bayrağı ve "Rowona"
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_183511.jpg
Back tube decal / Dünya Şampiyonası ve "Rolf Wolfshohlf"
http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/20121104_183543.jpg