Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

19 eylül pazar akşamı emirgan korusuna,mangalaaaa :D

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında enver avcı tarafından paylaşıldı.

  1. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    eveeeeet,gelelim fasülyenin faydasına :p
    uzun zaman oldu dostlar ile padal çevirmeyeli. şöyle hafta sonu kaçamak yapalım istedim.fakat akşam turu.ve mangal keyfi…. Havalar serinken mangal daha bi keyifli oluyor bence.bu sene emirgan korusu baştan aşağı yenilenerek süper bir hale getirildi.oturma grupları,oyun alanları,havuzu ve içindeki ördek leri,yolları,ışıklandırması ile tam keyif mekanına dönüştü.geçenlerde akşam saat 8-9 gibi ailemle mangal yaptık süperdi.
    19 EYLÜL PAZAR akşamı saat 18:00 de Beşiktaş da toplanarak hareket ederiz.sahilden hafifçe tempoyu arttırarak :vroam: :vroam: 1 saat kadar bir sürede emirgana varmaya çalışarak 19:30 gibi mangalımıza başlarız yavaş yavaş.mangalın ruhuna bir an önce Fatiha okuyup :D :D muhabbet için uzun zaman ayırmak istiyorum kendimize.saat 22:30 gibi emirganda biraz turlayarak çıkış yapıp toplanma noktamıza gelerek turumuzu tamamlarız.mangal da sucuk,köfte ve kanat yapıcaz.biberlerimizi ve domateslerimizi de ızgaramıza atıp mideye indirdikten sonra tatlılarımızı da zıkkımlanıp çay muhabbetimizi yaparız sohbet esnasında…çaylar şirketden :ci: :ci: .. masraflar toplanıp kişi sayısına bölününce belli olur ama 20 tl yi geçmez.(tatlı istemezsek bu rakam daha da düşer tabi ama ben en kötü ihtimali düşünerek hesapladım.zaten kişi başı 20 tl’ye tıka basa yeriz.bi kuş sütümüz eksik kalır :p ) mangal içeriği hakkında fikirlere açığım.sucuk yerine şu yada bu diye,tatlı olsun mu olmasın mı veya cumartesi yapsak nasıl olur diye görüşlerinizi bekliyorum.hava yağışlı olsada tur iptal olmayacaktır.ciddi fırtına gibi bir durum olmazsa tabi.hadi eski dostlar,yeni dostlar.hasret giderelim. :D
     
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.518
    Beğeniler:
    40.933
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    enver dostum iki başlık olmuş ...
    ben ayın 18 inden enkaz halinde eve geleceğim için bu belgradı kaçırmış olmaktayım gönlüm burda kaldı yahu....
     
    enver avcı bunu beğendi.
  3. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    allah allah :D konu neden iki defa açıldı yahu..:p yönetici arkadaşlardan diğer konuyu silmelerini rica etsek ayıp olmaz herhalde
     
  4. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    abi belgrat değil emirgan korusu :D :D
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  5. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.518
    Beğeniler:
    40.933
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    kafa karıştı bende yahu...
    bu topiğin sorumlusu haşim okyayda şu anda forumda değil zannedersem
    haşim dostumuz halleder ....
     
  6. Cem Şentin

    Cem Şentin Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    1.333
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Oraya ilkokul sondayken artık olmayan (2005'te yıkıldı) Kartal Eczacıbaşı İlköğretim Okulu'nun düzenlediği piknik sayesinde gitmiştim. Orada daha sonra aynı okulda ortaokul arkadaşı olacağımız birkaç arkadaşın okuduğu başka bir sınıfın takımıyla maç yapmış ve 7-5 yenmiştik. 1 gol de ben atmıştım. O piknikteki tek üzücü olaysa, sınıf arkadaşım Çiğdem'in sol bileğini kırması ve Baltalimanı Kemik Hastanesi'nde bileğine alçı yapılmasıydı.
     
  7. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    yani bu eski anılar '' bende geliyorum '' demek mi oluyor cem :D :D
     
  8. Cem Şentin

    Cem Şentin Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    1.333
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Keşke olsa Enver Bey. Hala bisikleti almak için gereken parayı denkleştiremedim. Bunda bugün kaydımı yenilemem nedeniyle vermem gerektiği harcın da payı var.
     
    enver avcı bunu beğendi.
  9. Eren Boz

    Eren Boz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    156
    Şehir:
    İstanbul-Beşiktaş
    Seviye:
    18 inde bursaya pedallıyorum, 19 u 15:00 mudanyadan deniz otobüsüne binip 16:45 gibi yenikapıda olsam hoop 25 dakkada ordan beşiktaş. Mangal kaçmaz.
     
    enver avcı bunu beğendi.
  10. Cool_uzak

    Cool_uzak Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    545
    Beğeniler:
    672
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Enver paşa sms gecenın bır yarısı saat 01:45 gibi kullanımı gereksız olan cep telefonuma dustu ve benı rahatsız ettı. Gecenın bu saatınde gorevını yapıp benı rahatsız etmekten hıc mı gocun muyorsun? Sayın yetkili bisiklet temsilcisi dostum olmasın bır daha lutfen. Belgesel izliyordum ve butun konsantirasyonum hiç oldu. Şimdi ben bu turu hayal etmek durumundamıyım yanı. Belgelselden de bırsey anlamadım. Çok zor ve yorucuydu valla. Beynım kafa tasımda taklalar aıyor suanda gecenın 02:56 da..ki belgesel bıtmedı daha ara verdıgım bır zamanda yazıyorum mesajı.. :D

    Ben bu guzel tura yurt dısından gelen mısafırım nedenı ıle katılamıyorum. Artı saat olarakta bana ters ..Malum istanbulun İran bölümünde ve hakketten İrana en yakın bolumunde oturyorum. Burada sokaklar da cok kara ... ;) ..

    Bu tura katılan herkese iyi eglenceler dılıyorum. Enver Paşam a da kolay gelsin. :in:
     
    enver avcı ve Orhan Kılıç bunu beğendi.
  11. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    ooooooo,bülent kardeşim hala mesaj çekmesini unutmamış.belgesel keyfini bozduğum için üzgünüm.çok sıcak bi belgesel olsa gerek :D :D konsantrasyonun bozulduğuna göre :p bende ara sıra irandan uzaklaş diye yaptım bu turu.arkadaşını da al gel.karanlık yollardan korkma.sana son motoru kaçırmayacak şekilde eşlik ederim karşıda.güvenliğinizi ben sağlarım :p :10: :box2: :box2: yahu sen gelmezsen turun bi yanı eksik kalır.hadi bekliyorum.bana sorun değil çözüm üret ulan,ulan mı.abi mi :D :D :D



    KATILIM :

    1-Enver avcı
    2-Eren boz
    3-uzaktr (güvenliğinin sağlanacağına emin olursa gelecek :D )
    4-vural azaklı
    5-deniz
    6-lori barokas
     
  12. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.518
    Beğeniler:
    40.933
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    enver hocam senin o alet ne biçim yahu valla ondan bir tane bendemi alsam
    400.000 voltmudur nedir adamı harbiden öldürebilir...

    :eek: :eek: :eek:
     
    enver avcı bunu beğendi.
  13. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    aynen öyle abi.bünyesi zayıf insanlar,yaşlılar,kalp pili taşıyanlar için son derece tehlikeli bir alet.sesi yeter hocam onun.görüntüsüde eklenince bomba oluyo :D köpekler falan da tırsıyo. al bitane yanında bulunsun.faydası var zararı yok
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  14. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.518
    Beğeniler:
    40.933
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:

    how much money is it ??????

    :D :D :D
     
    enver avcı bunu beğendi.
  15. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    forty dollars :D :p


    KATILIM :

    1-Enver avcı
    2-Eren boz
    3-uzaktr (güvenliğinin sağlanacağına emin olursa gelecek )
    4-vural azaklı
    5-deniz
    6-lori barokas
    face'den gelmeyi düşünen 13 kişi daha var.ama netlik kazanmadığı için şimdilik yazmıyorum buraya.içlerinden 7 kişi sağlam gelecek gibi :)
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  16. Eren Boz

    Eren Boz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    156
    Şehir:
    İstanbul-Beşiktaş
    Seviye:
    bursa gezimi de erteledim. bu mangala yiyerek hazırlık yapacağım inşallah :D.
     
    enver avcı bunu beğendi.
  17. Cool_uzak

    Cool_uzak Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    545
    Beğeniler:
    672
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ...Enver paşam gerçekten bu sezonkı mangallı ilk turuna eşlik edemeyecegım. Misafirimin gelme durumu yüzde oranlarına bıle vuramama neden oluyor ve durumuda gereksiz kılıyor. Bağışla beni.... Özledimde valla ..Sabır sabırr diyorum kendıme.. .........Ama!! ..ama!! ..Lori baba da partiye katılıyormuş.. Bak şimdi.. Senede bir kere gorusuyoruz kendısı ıle kader kısmet o sansımıda sımdı yıtırıyorum gıbı.. off off.. Ne kadar kotu bir zamanlama.... Bilerek yapıyorsun bunları ..bilerek!!..uleeeaaaayn :)

    İzledigim belgesel-slayt gosterımı videoya gelınce.. suresı 1 saat 37 dakıka .. basladıgımda tam olarak 00:00 ı bıraz gecıyordu bıtırdıgımde ıse saat 03:36 ıdı. Gerı almaktan tekrar tekrar okumaktan beynım kafamda taklalar attı. Blogumda yayınlarım okursun ve izlersin umuyorum. :). Sizlere bu haftaki mangal partınızde için iyi eglenceler dılıyorum. Sonrakı ıkı haftada tur olur ıse ki muhtemel olacaktır kanatını tasıyorum...katılamayacagım gıbı ..Şimdiden Enver paşaya bildiririm.
    Ulen ...kime diyorum ben haaa..!!? Haaa!!? :in:
     
    enver avcı bunu beğendi.
  18. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:


    yeme beni büloooo,doğa sporları ve hayvanlar üzerine belgesel mi olurmuş.doğada yapılan sporları iyi bilirim ben :D herşey bi kenara en nihayetinde din kardeşiyiz.birbirimizi kandırmayalım kardeşim.herkese açıkla belgeselin konusunu yoksa ben açıklarım :p :D :D
     
  19. enver avcı

    enver avcı Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.669
    Beğeniler:
    1.880
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    KATILIM :

    1-Enver avcı
    2-Eren boz
    3-uzaktr (güvenliğinin sağlanacağına emin olursa gelecek )
    4-vural azaklı
    5-deniz
    6-lori barokas
    7-günkut nebioğlu
    8-selami gülengil
     
  20. TÜRKER ÜNAL

    TÜRKER ÜNAL Kıdemli Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğeniler:
    248
    Şehir:
    İstanbul/şişli
    Adı:
    TÜRKER ÜNAL
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    Tadilat nedeni ile gelemiyorum... çok isterdim doğrusu Kudret abi olsa keyfe bak sen..
     
    Eren Boz, enver avcı ve Kudret Kurtcebe bunu beğendi.