Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

150+ ekibi (kayseri)

Konu, 'Yerel/Bölgesel Bisiklet Grupları' kısmında mehmetsunu tarafından paylaşıldı.

  1. mehmetsunu

    mehmetsunu İKONOKLAST

    Kayıt:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3.340
    Beğeniler:
    6.330
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    150+ ekibi kasım 2014 tarihi itibariyle faaliyetlerine başlayacaktır. Ekip şu an yerel niteliktedir. Ekip şu kurallar içerisinde hareket edecektir.
    1-Kısa günlerin hüküm sürdüğü 5 ay (kasım, aralık, ocak, şubat, mart) 100 km üzeri turlar düzenlemek, diğer yedi ayda 150 km üzeri turlar düzenlemek.
    2-Ekip performans ekibi değildir, ekip direnç ve dayanıklılık odaklıdır.
    3-Ayda en az 1 tur düzenlemeyen 150+ ekibi kendini fesh eder.
    4-Ekipteki tur ortalaması K2 ye tırmanacak dahi olsa 20 km nin altında olamaz. Ard arda 20 km altına düşen veya yılda 3 tur 20 km nin altında performans sergileyen ekipten uzaklaştırılır. (bunradan anlaşılacağı üzere km saatide zorunludur)
    5-Ekip üyelerinde iki iç lastik ve pompa bulundurmak zorunludur, güvenlik ekipmanları (kask, gözlük, eldiven, far vs) ful sağlanmalıdır. Ekipmanları olmayan eksik olan ekibe dahil edilmez.
    6-Ekip 28 jant fitnes ve yarış bisikletlerine açıktır.
    7-Ekipte en az 25 km non stop bisiklet sürülür, her 25 km ardına 10 dakika mola verilir.
    8-150+ lay lay lom bisikletçiliği değildir. Esas amaç gezip, görmek, yemek değildir.
    9-Ekip etkinliklerini face üzerinden duyuracaktır.
     
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.447
    Beğeniler:
    40.841
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    dün mesaj atmışşın mehmet dostum ve kayseriden tık yok ,kayseri ilinde bisiklet sporuna gönül veren amatör anlayışta olan bile yok anlaşılan ,yada bu foruma üye değil,belki face 'den olabilir,bir forum kurmayı düşünebilirim
    ama sadece bisiklet sporu yapanları üye yaparım tabi,ama bu forumda toplasan kaç kişi olur sence ,istanbuldan bi adet hala durmadan basan ilerlemiş yaşına rağmen feridun tezbaşaran var 63 yaşında ,ama gençlere taş çıkartır 56 feridun,
    biliyorsun çizgimiz 50 km üzerine kurulu,bu 50 km düz yol değil eğimli,bu eğimli güzergahta çok çalıştık ekipçe ,açıkça bu forumda sadece orada bulunan kerimdir ,sinandır erkandır ve yenilerden furkandır başkada yok berkant bulundu ama berkant dostumuz bursaya yerleşecek bu nedenle bizden kopacak ,sinan koptu bizden ,ama bizde zorlama yok ,isteyen bizi bırakabilir,erkan ile çok iki kişi kaldık,ama erkan sadık adam asla beni bırakmadı sanada erkan gibi sadık kayseriden sağlam bi adet performansçı gerekli ,nerde çokluk orada zorlukta var tabi bunu biliyoruz ,
    sistemi kurarken antreman anlayışlarımızı tabi,hiç bisiklete binmemiş olanlar vardı,bu arkadaşları direk başıbüyük eğimlerine sokmak tabi mantıksız olacak idi ,bu nedenle bu arkadaşlara düz yollarda örnek sahil yollarında çalışmalarını tavsiye ettik,başıbüyük eğimleri çalışma açısından iyi ama kısa mesafe ,2 inci etap dudullu- göçbeyli arası 50 km ,durma yok burada 6 adet şile eğimleri tabi onlada kalmıyor ,çok sert ve kısa olan eğimler mevcut ,bura 50 km den fazla eder yani 50 km 'den fazla gitmiş kadar yorgunluk yaratmakta,
    3 'üncü aşama ise sıkı etap ,dudullu-teke dönüşte darlık eğimleri duvar ,,,
    evet diğer çerez etaplarımız ise dudullu-riva ve dudullu-polinez olmakta ,
    tabi biliyorsun bu etaplarda pişerek ,bize altın tepside kartepe sunulur bizde onu büyük bi afiyetle yeriz ,,,,:)
    evet eleman bulmada zorluk çektiğimiz aşikar ,elemanların bisikletleri genelde ağır olmakta buda bence olumsuz bi durum limit 11 kilo olmalı yada 10 kilo.seçtiğimiz etaplarda trafik yoğunluğu sabah genelde olmuyor dönüşte bitirdiğimiz nokta özellikle riva ve polinez dönüşü beylerbeyi olmakta ondan sonra trafik başladığı için sürat olmuyor,
    teke göçbeyli dönüşlerinde ise d-100 kullanmayı düşünüyoruz artık sahil yolu berbat dönüşü tabi,ayrıca dönüşte aydosun güneyinde araç oluyor ,d-100 geniş yollara sahip ,sadece kavşaklara dikkat edilecek tabi,
    evet mehmet dostum başarılar dilerim .
     
    mehmetsunu ve YüzSürKoş bunu beğendi.
  3. mehmetsunu

    mehmetsunu İKONOKLAST

    Kayıt:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3.340
    Beğeniler:
    6.330
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Sevgili kudret abi 150+ ekibi için yazmış olduğum metnin bir maddeside and olsun şu şekildeydi sonra çıkardım.

    Ekibimizin piri kudret babadır.

    Çıkardım çünkü sana yönelik bir saygısızlık ve laubalilik olarak anlaşılabilir düşüncesiyle bu maddeyi metinden çıkardım. Terzilerin piri nasıl hazreti şid se biz de seni bisikletçiliğimizin pirliğine layık görmekteyiz. Zaten maddeleri okumuşsan senden almış olduğumuz ilhamın esintilerini hemen farkedebilirsin. Senin disiplinli, kararlı ve sürekli çalışma anlayışını 150+ ekibinede uygulayalım dedik.
    Bunun haricinde umarım burada bir gün birlikte pedallar buranın kartepesi erciyese birlikte pedal basarız. Kayseride bisiklet geniş halk kitlelerince rağbet görmemekle birlikte oldukça etkin bir bisiklet camiası var. Bursa festivalinde bursalıdan çok kayserili bisikletçilerin katılımı sözkonusuydu. Aynı zamanda 4-5 grubumuz var, dernekleşme çabamız var, festival düzenleme niyetimiz var. Bireysel olarak bisikletle ilgilenen çok sağlam arkadaşlar var.
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  4. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.447
    Beğeniler:
    40.841
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    açıkçası popüler olmak ,bana göre değil beni biliyorsun mehmet dostum popülerleşmeyi müzisyenlik hayatımdada sevmedim, ama bi olayı sevdim tabi, ona sahiplendim o da süratli bisiklet kullanmanın ne demek olduğunu sahada anlamak istedim ,bunu anlarken asla limitlerimi zorlamadım, ne diz ağrısı yaşadım ne de bel ağrısı ,evet çok yoğun bi çalışma söz konusu 2008 mart sonu ve bu gün itibari ile 6 kasım 2014 ,6 yıl oldu ve karbon çatlamadı hakkını verdi,bi şeyin değerini bilmek ise o da bu karbonun değerini bilmek, maymun iştahlı olmak istemiyorum,bisiklet dükkanlarına gittiğimde gözüm cyclo 'lara takılıyor ama önce sistemlere bakıyorum ayna kol önemli arka ruble önemli ,şimdi 44-32- 22 de olmak ya da olmamak meselesinde artık 44-32 -22 de olma durumu rublem ise asla değişmez ,yeni takdım deore 11-34 eğim canavarı ,düz yolda 50 ayna kol kadar hızlı olmayabilir önemi yok ,
    trek karbon 8 kilo idi sistem 50-34 arka 11-28 idi evet 6 eğimlerde ayakta çıktım ama 15 eğimde ve 99 km sonra duvara tosladım çok acı bi tecrübe yaşadım, çünki bu sistem ile hiç çalışmadım şile eğimlerinde,
    kaslarım kafayı yedi ,ama genede 50-34 ve arka 11-28 düşünebilirim ,ilerde param olur ise 8 kilo bi karbon yol olabilir
    ama scott 'ı asla vermem o hatıra olarak kalacak tabi,

    evet o erciyes sıkı etap mehmet dostum ,aytekin delisi oraya tek gitmiş idi.otobüse yükledi bisikleti mtb ile erciyese çıkmış idi.valla bana kafayı yedirtti tabi ,evet ne hikmet ise tepeler benim aklımı başımdan alıyor,
     
    mehmetsunu bunu beğendi.