Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

15 TL lik km sayacı....

Konu, 'Elektrik - Elektronik' kısmında Kadir Özen tarafından paylaşıldı.

  1. Kadir Özen

    Kadir Özen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    bizim bisikletçi 15 tl ye bi km saati satıyor. bugün bisikletçileri dolaştım 30 tl den aşağı sayaç yok. bende öyle pro bi bisikletçi değilim. (bisikletimi daha bugün aldım. sedona borla 18" beyaz.)

    km sayacı takdırtmak istiyorum. ve bisiklet almam sebebiyle bütçemi baya bi zorladım
    cidden 30-50 tl yi şuanda vermem çok zor. 15 tl ye gidip o sayacı takdırtmalımıyım?
     
  2. Komando_Turk

    Komando_Turk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    237
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    Osmaniye
    Seviye:
    biraz daha bekle en azından sigma 506 yı al. Öyle çin yapımı dandik km saatleriyle uğraşma..
     
  3. Kadir Özen

    Kadir Özen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    ben cevabımı zaten biliyorumda destekçi arıyorum:D bisikleti almışkende km saati olsun istiyorum. yani ilk günden itibaren ne kadar yol gidilmiş onu bilmek istiyorum. o sebeple 15 tl uygun geldi
    birde şimdi bu 15 tlliği 1 ay kullansam. yeni alacağım saatte km ayarı elle değiştirile bilir mi?
     
  4. Batuhan GENÇ

    Batuhan GENÇ Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Eastanbul
    Bisikletin üzerinde bir ayda yaptığın yolun aynısını yaparsın al sana ayar XP
     
  5. Kadir Özen

    Kadir Özen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    bugün bisikletçiye tekrar gittim. içimde feci kazık yemişim gibi bir his var ama ben olayı anlatıyım...
    echowell marka v3 model bi km sayacı aldım. 40 tl verdim. bana biraz çok gibi geldi ama adam bunu al sırtın sorun çıkmaz dedi. bizim bisiklet tamircisinde 15 tl ye birtane gördüm pek içim tutmadı bunu aldım içinden kullanma klavuzu fln filan çıktı kaliteli gibi birşeyde gözüküyor ama sizce bu marka nasıl? çok mu kazık yedim?

    not: borla 2010 un teker ölçüsü kaç mm dir? 26x1.95 yazıyor üstünde. ama bulamadım tam bu kalınlık ve büyüklükteki jant ölçüsünü. 2115 olarak girdim alete ama emin değilim.
     
  6. Cycleone

    Cycleone Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğeniler:
    480
    Şehir:
    İstanbul-Erenköy
    Seviye:
    Zamanında bende o ucuz km saatlerinden almıştım.4 senedir hiç bir sorun çıkarmadan çalıştı ve halada çalışıyor.Çin malı diye aleti ezmeye gerek yok.Km saati maliyeti az olan bir elektronik devre.Çin gibi az maliyetle üretim yapan ve ucuz işçi çalıştıran bi ülkede zaten 15 TL 'lik km saati gayet normal.Bu onun kalitesiz olduğunu göstermez.

    Benim km saatinin markası AS idi.
     
  7. Serden Us

    Serden Us Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.762
    Beğeniler:
    1.540
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Lastiğin sibop kısmını yere dik hale getirin, ve yere işaret koyun. Bisikleti hareket ettirip, sibop aynı dik konuma geldiğinde (yani teker tam 1 tur atınca) bir işaret daha koyun yere. İki işaret arasını ölçün. Bulduğunuz değerin mm cinsinden değerini alete girin.

    Not: Tam olarak değer yoksa da çok sorun değil, en yakın değer ne varsa onu girdiniz mi tamamdır.
     
  8. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    ben msn de anlattım dostum kendisine hepsini :) bugun bisiklette ilk günü sıfır borla aldı heyecanlı biraz :)
     
    Onur Kahraman bunu beğendi.
  9. Serden Us

    Serden Us Onursal Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.762
    Beğeniler:
    1.540
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    :)
    Hayırlı olsun o zaman.