Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

% 100 El Yapımı Bisiklet :)

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Haşim Okyay tarafından paylaşıldı.

  1. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bu da benim ikinci bisikletim :D.El emeği bir bisiklet maketi.Umarım beğenmişsinizdir
     
  2. Şahin Bulut

    Şahin Bulut Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    729
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Üsküdar
    Seviye:
    güzel olmuş eline sağlık
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  3. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    müthiş bişey bunun boyutu ne kadar kocaman bişey gibi duruyo birde uzaktan çekilmiş fotoğrafta gerçek bisiklet gibi duruyo. gerçekten çok güzel bi çalışma.
    o lastikelri nerden buldun kusurları ayna kol yamuk lastik patlak :D:D:D:D:D
     
    tektekerali ve Haşim Okyay bunu beğendi.
  4. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Ellerinize sağlık :)
    Çok güzel olmuş gerçekten..
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  5. bisikletletçi52

    bisikletletçi52 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğeniler:
    166
    Şehir:
    Arabaların gidemediği her yer ...
    Seviye:
    güzel bisiklet bu antrenman bisikletin mi :D el yapımı emeğe saygı :in: :in:
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  6. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar bir yanlış anlama olmasın.Bisikleti ben yapmadım, hediye edildi sevgilim tarafından :D Sizinle de paylaşmak istedim.
     
  7. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Boyutu 30 cm. felan :in:
     
  8. ateze

    ateze Misafir

    Çok tatlı bir hediye, çok şanslısın, bısıklet de cok seker.
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  9. Nail USANMAZ

    Nail USANMAZ Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.376
    Beğeniler:
    1.231
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    Elinize sağlık çok güzel görünüyor.:in:
     
  10. Atila Filmer

    Atila Filmer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.132
    Beğeniler:
    801
    Şehir:
    İstanbul/Nişantaşı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    küçücük bişi yaw bu, çekyat'ın yanında minicik kalmış :)
     
  11. Caner Bozkurt

    Caner Bozkurt Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    404
    Beğeniler:
    212
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    ikinci bisikletin güzel olmuş iyi günlerde kullan:D
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  12. fanatikcimbomlu

    fanatikcimbomlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    713
    Beğeniler:
    241
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    eski bi bisiklet ama ellerine saglık super olmus
     
  13. msconfig

    msconfig Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.129
    Beğeniler:
    819
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    detaylari felan nekadar guzel, eline saglik cok tatli bise :)
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  14. ramazankurucay

    ramazankurucay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    601
    Beğeniler:
    798
    Şehir:
    istanbul yeniköy
    Seviye:
    arkadaşlar temin etmek isteyen varsa ben istanbulda gördüm bunlardan ..mudo garage dı sanırım maslakta..çok şekerler elinize alınca daha bi tatlı oluyor...herşey minicik ..
     
    Haşim Okyay bunu beğendi.
  15. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.906
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Ne kadar anlamlı , hoş , enteresan bir hediye :)
    süper bişi yaa minicik pedallarını çeviresim geldi yaa çok sevimli.
     
    jemil ve Haşim Okyay bunu beğendi.
  16. alamet_05

    alamet_05 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    ellerinize sağlık çok şirin olmuş
     
  17. waterless

    waterless Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    büyüada
    Seviye:
    el emeği göz nuruna iyi bak
     
  18. bebeto_6149

    bebeto_6149 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    gerçek bisiklet zannetim güzel olmuş
     
  19. jemil

    jemil Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    izmir-karsıyaka
    Seviye:
    gayet sık gozukuyor ona bınmek bıle ayrıcalık bence
    emege saygı tesekurler....... :in:
     
  20. Sedat Dinçer

    Sedat Dinçer Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    187
    Beğeniler:
    73
    Şehir:
    samsun+sinop :D
    Seviye:
    harbiden emeğine sağlık:D
    yetenek basa bela:D