Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

1 kasım 2015 başlangıçlı tur

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında kblbn tarafından paylaşıldı.

Etiketler:
  1. kblbn

    kblbn Yeni Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    26 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Ankara Antalya
    Adı:
    Kamil
    Bisiklet:
    Salcano
    Bu tarihlerde tur düşünen arkadaşlar var mıdır? Ben Antalya-Ankara düşünüyorum ama rotam belli değil bambaşka bir rotada da pedallayabilirim. Sadece süre olarak kesin olan şey max bir hafta sürebileceği.
    Antalya- Ankara arası rota, konaklama vs. tavsiyeleriniz çok makbule geçer.
     
  2. mzerenoglu

    mzerenoglu 53..

    Kayıt:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    mehmet
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    benim yapmayı planladığım bir tur var, istanbul-sakarya-düzce-yığılca-bolu yedigöller...

    yedigöllerde 2 gün kalıp geri dönmek hedefim.

    kasımda bir başka güzeldir yedigöller, burası dünyaysa cennet nasıl bir yer dedirtir insana.
     
    osiosborn ve Elbrus bunu beğendi.
  3. ommemo

    ommemo ' Cruisin Down the Street In My 64 '

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    204
    Şehir:
    Ankara/Karabük
    Adı:
    Mehmet Ç.
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    @mzerenoglu hocam yedigöller cidden harika 1 ağustosta ankaradan gittik yaklaşık 7 kişi ile.oraya ulaşmak çok zor yaklaşık 5 km boyunca dik bir dağ tırmanışı yapıyorsunuz ancak kesinlikle gidildiğine değer, hele ki iniş yolunu nehirin olduğu taraftan yaptık, filmlerdeki-macera oyunlarındaki ortamlar gibi her yer :)
    Konu sahibinin sorusuna gelince bence ankara taraflarına gelme, bildiğim kadarı ile çok yokuş çıkmak gerekiyor(yanlış hatırlıyor da olabilirim) bence eğer yapmadıysan antalyadan sahil boyunca izmir tarafına doğru bir tur yapman daha iyi olur,gezilecek-vakit geçirilecek daha güzel mekanlar olduğu kanısındayım
     
    mzerenoglu bunu beğendi.
  4. mzerenoglu

    mzerenoglu 53..

    Kayıt:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    mehmet
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @ommemo biz de geçen sene kasımda ve bu ramazan bayramında arabayla gitmiştik, en güzel yol yukarda bahsettiğim güzergah istanbuldan gidenler için, diğerleri zaten kapalı olabiliyor kasım aylarında yolları çok kötü toz toprak, yağmur yağdımı bataklık oluyo, yığılcaya giderken hasanlar barajı falan var yolun sağı solu orman ve çok keskin virajlar var, bence pedallaması aşırı zevkli olur. yığılcadan yedigöller 40 km, yarısı dik bi tırmanış ama göreceğiniz manzara için buna 1000 kere değer. Eğer ankara yolu güzelse konuyu açan arkadaş için kasım ayında gidilecek en güzel yer burasıdır :)

    Not:Geceleri inanılmaz soğuk olur yedigöller, temmuz geceleri dahil soğuktan bi tarafımın donduğunu bilirim :)
     
  5. kblbn

    kblbn Yeni Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    26 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Ankara Antalya
    Adı:
    Kamil
    Bisiklet:
    Salcano
    tavsiyeler için teşekkürler, muhtemelen antalya çıkışlı olacak gibi, bolu soğuğuna ekipmanım yetersiz kalabilir. Daha önce çanakkale-aydın yapmıştım tek başıma bir haftada. Yine sadece bir haftam var ve tek istediğim bu bir haftayı bisiklet üzerinde geçirmek. Bu sefer bir arkadaş ta ayarlamaya çalışıyorum.
    Antalya- izmir güzergahı gayet mantıklı duruyor, tavsiyeler her zaman dikkate alınır :krnz:
     
  6. ommemo

    ommemo ' Cruisin Down the Street In My 64 '

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    204
    Şehir:
    Ankara/Karabük
    Adı:
    Mehmet Ç.
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Soğuk konusunda kesin birşey söyleyemem biz 1 ağustos gecesi çadırda kaldık ve sadece basit yazlık çadır ile gece terledik neredeyse (uyku tulumum yoktu ince bir battaniye vardı,gece onu da attım üstümden zaten:koptum:) ama tur öncesi okuduklarımda herkes çok soğuk olur vs. diyorlar belki de bizim şansımıza o gün hava sıcaktı