Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

05 haziran cumartesi yalova esenköy

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında denizci54 tarafından paylaşıldı.

  1. denizci54

    denizci54 Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    istanbul/çengelköy
    Seviye:
    arkadaşlar yalova esenköye 1 arkadaşımla beraber bisiklet turu yapmayı planlıoruz katılmak isteyen arkadaşlar irtibat kurabilirler ve bu konu altındada bildirebilirler. (0505 416 17 84 özer)
    güzergahımız = pendik - yalova- esenköy..
    ben ve arkadaşım ilkdefa gidecegimiz için yol hakkında bilgi veremiyorum fakat biraz rampa oldugu söyleniyor çınarcıga kadar,çınarcıktan sonrasının inişli çıkışlı oldugu hakkında duyum aldım .. yol hakkında deneyimi olan arkadaşlar deneyimlerini bizlerle paylaşırlarsa sevinirim.

    cumartesi sabah saat 8:15 pendikten kalkan yalova vapuruna binmeyi planlıyoruz katılmak isteyen arkadaşlarla pendik iskelesinde görüşmek dileğiyle

    (eşşiz bir doğa manzarası olacagını tahmin ediyoruz esenköy şelalede yüzmeyi ve mangalın keyfini sürmeyi düşünüyoruz :D )

    katılım listesi
    1-özer
    2-berkant
    3-...
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.497
    Beğeniler:
    40.912
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    iyi eğlenceler
    pendikten eskihisara topuklarsanız ordan bisiklete para almıyorlar topçulara 45 dakikada geçersiniz ordan yalova bir şey tutmuyor dümdüz yol yalovadan çıktıktan sonra ışıklardan sağa dönerek dik bir rampa alıyorsunuz rampalar üst üste geliyor çınarçığı sahilden takip ederek esen köye kadar bisiklet sürüyorsunuz yalnız esen köy dönüşü oldukça dik eğim 15 kadar bir rampayı alacaksınız yollarda çeşmeler boldur

    :in: :in: :in:

    [​IMG]

    yukardaki resimde şelaleye gider yerden girmeyin bisikletle ordan gitmeniz zor olur çünki elinize alır gidersiniz ve akan suyu geçmeniz gerekecek bunun yerine karşı yola girin ordan hemen sağda bir köprü kapısı açık olmayabilir yandan bisikleti elinize alıp geçin gerisi kolay ondan sonra şelale geliyor

    [​IMG]

    esen köy inişi yağmur çiseliyordu o gün yokuş aşağı çok dik yavaş indik ve virajlı
    dönüşte oldukça dik bir rampa sizi bekliyor

    [​IMG]

    bu güzellik hiç bir yerde yok


    son olarak aşağıda şimdilik yalovadaki hava durumu

    [​IMG]
    Cumartesi 05.06.2010
    Increasing cloudiness with a couple of thunderstorms around in the afternoon
    69 °F
    Detaylar


    [​IMG]
    Cumartesi Gece 05.06.2010
    Cloudy with thunderstorms
    59 °F
    Detaylar
     
    sonEr´´ ve denizci54 bunu beğendi.
  3. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    yalovadan çınarcığa kadar inişli çıkışlı rampalar var %10 eğimi olan rampalar var kimi uzun kimi kısa rampalar rampaları çıktıktan sonra acayip zevk alacağınız inişler başlıyor ama dikkat yol kalabalık olabilir yazlıkçılar akın akın çınarcığa gider bu havalarda (bende cumartesiden çınarcığa gidicem ama arabayla :) ) çınarcıktan sonra çok hafif ve tatlı rampadan şenköye kadar gidiyo yol ordan sonra bozuk yol başlıyor yol yapım çalışması var rampa ve bozuk yol çok rampa değil ama 4 km falan sonrası uzun çok dik ve virajlı iniş en dikkatli olmanız gerek yer orası kayıp düşebilirsiniz. hele bizim gibi yeni başlayan yağmurda inerseniz çok dikkat :)

    esenköye indikten sonra esenköy şelalesine gidecekseniz 10 km daha ilerde esenköy çıkışındaki çıkış tabelasını görünce sola sapıyorsunuz. çok keyifli ve eğlenceli bi yol ;)
     
    denizci54 bunu beğendi.
  4. denizci54

    denizci54 Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    istanbul/çengelköy
    Seviye:
    teşekkürler arkadaşlar bu bilgiler çok yararlı oldu
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.