Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

05.08.2007 Pazar : Haydin Eskişehir - Kütahya yoluna Serkan'ı karşılamaya

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında eYa tarafından paylaşıldı.

  1. eYa

    eYa Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.297
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Eskişehir & Didim
    Seviye:
    Nihayet Serkan Taşdelen Pazar günü Kütahya'dan saat 06:00'da Eskişehir istikametine hareket edecek. :)

    Biz de O'nu karşılamak için 5 Ağustostaki Uçan Su - Söğüt turumuzu şimdilik bir sonraki pazara yani 12 Ağustosa ertelemiş bulunuyoruz :in:

    Pazar günü saat 04:30'da Adalar Migros önünden hareket edelim diye düşündüm. Mümkün olduğu kadar hızlı gidip Serkan'la daha çok birlikte pedallamaya çalışacağız. Yani öncü ekibin temposu epey hızlı olacak gibi :D

    Ama bu demek değilki ikinci, üçüncü, dördüncü ekipler olmasın ;) Bence herkes kütahya yolunda kendine göre bir yerlerde beklerse süper olur. Şehir girişinde bile bekleyenler olabilir.

    Aynı gün şehir içinde Serkan'la birlikte Eskişehir turu yapılır.

    Ayrıca akşam üzeri Çevsad'da Serkan'la birlikte, tüm Eskişehir'li pedalseverler ve Serkan severlerlerle karpuz partisi verelim istiyoruz :D

    09 Ağustos Pazartesi de Bilecik'e kadar Serkan'la pedallamak isteyenler varsa söyleyin efendim. Eskişehir - Bilecik 84 km. Gidiş geliş eder 168 km. Bilecik girişi epey yorucu bir tırmanış da var bilginize.
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  2. backbone

    backbone Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2006
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Selam Efrahim kadeş pazar sabahı belki bende katılırım size ama söz vermiyeyim biliyorsun artık kararları tek başıma alamıyorum yani bazılarını layt durumuna düşmeyelim:)..hatuna yazılı bir dilekce vereyim onay çıkarsa gelirim birde vardiya olayına baglı şimdilik pazar tatil görünüyor ama bizim orası belli olmaz gelemezsem selam söylersiniz ...akşama belki karpuza yetiişirim...
     
  3. selcuktnt

    selcuktnt Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    kuzi mesajini gördüm ne kadar mesafe gerci gelemem büyük ihtimal ama yinede bir sorayim dedim belkim olur :)
     
  4. eYa

    eYa Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.297
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Eskişehir & Didim
    Seviye:
    Karşılamaya gelemesen de karpuza Çevsad'a bekleriz. Sanırım 20:00'da olur diye düşünüyorum.

    Sen gel gerekirse çekerim ben seni ;) 04:30'da yola çıksak Serkan'da 06:00'da Kütahya'dan yola çıksa sanırım yolun 40-50. kmsinde karşılaşırız Serkan'la. Yani bizim toplam gidiş-dönüş 100 km civarı olur. Aşabilirde, daha da az olabilir. 04:30'a yetişemeyenler de çıksın kütahya yoluna bizleri karşılar :)
     
  5. selcuktnt

    selcuktnt Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    len kuzi herkez biribirini karşılarsa herkez karşılanmış olur yani gelgelelim karşılama olmaması durumunda zaten karşılaşmışda olmayız ama olsun karşılamak lazım :D:D:D:D:D:D:D:D:D
     
  6. Ceyhun Pekuz

    Ceyhun Pekuz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    202
    Beğeniler:
    136
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sanırım ben öncü gruba ayak uyduramam.Onurla knouşayım, porsuk barajı dönüşünde karşılamayı düşünüyorum grubu :)
     
  7. soneryen

    soneryen Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.505
    Beğeniler:
    2.473
    Şehir:
    Bahçeşehir-Esenkent
    Adı:
    Soner
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Helal olsun sizlere. Serkan için ne güzel bir durum. Hangi vilayete gitse karşılayanlar var.
     
  8. KAMİKAZE

    KAMİKAZE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    287
    Beğeniler:
    184
    Seviye:
    Birazdaha erken çıkıp, Kütahyada bi çay içip geri dönsek?:D
     
  9. behcetatinc

    behcetatinc Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.382
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Hepinizi tebrik ediyorum akadaşlar. Biz de kendisini karşılamak için dört gözle bekliyoruz.
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  10. fletcher

    fletcher Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    evet behçet abi...en görkemli karşılamanın istanbul'da olması gerektigini düşünüyorum....bisikletçi saysını düşünürsek....ne mutlu bana ki serkandan ilk günün sözünü aldım:)ilk gün benim misafirim olcak yani:)
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  11. salih_26

    salih_26 Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    karşılamaya çok katılmak istiorum ama bisikletim sorunlu kulak kırıldı:( o zamana kadar yani yrn akşama kadar ayarlayabilirsem gelicem ama ayarlayamassam gelemicem hep aksilikler bni buluyo bea ne güzel serkan abimizi karşılıycaz...::(
     
  12. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    başımdaki telaşeden fırsat bulursam......

    neyse bakalım yarın ola hayrola..
    hiç olmadı şehir içinde tanışırız Serkan kardeşimle..
     
  13. Emre Ede

    Emre Ede Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğeniler:
    227
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    vayy rota değiştihaa :D Serkan abiyi karşılamak baya güzel olcak, şehirde davul zurna filan bişiler ayarlasaydık :D:D
     
    xcangel bunu beğendi.
  14. sarda

    sarda Üye

    Kayıt:
    31 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    Eskişehir / Tepebaşı
    Seviye:
    Uyanabilirsem ben de gelmeyi kesinlikle isterim ama senin de sölediğin gibi 2. grup bize daha uygun. Senin kuzi tnt ile takılırız biz de :) Bu arada 4:30 da yola çıkarsak ışıklandırma sistemi ne kadar gerekli sence Efrahim?

    Gel abi sen yaaa beraber takılırız. Uçan Su gezisinin iptaline kızmıştın bi şekilde telafi ederiz ;)
     
  15. eYa

    eYa Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.297
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Eskişehir & Didim
    Seviye:
    Eyvallah abim ;)

    Aklımdan geçmedi değil ama olmaz o iş. Yani sen ve benden başka bunu düşünen yok çünkü. Bugün ikindiden sonra Kütahya'ya gitmek bile geçti içimden de kalacak yer mevzuu büyük soru işareti... Maddi durumu da göz önüne alırsak.

    Teşekkürler Behçet abi. İstanbul müthiş final yapacak gibi geliyor :) O gazla Serkan bir tur daha dönerse Türkiye'yi şaşırmam :D

    Ne mutlu sana ;)

    Emre davul zurna, basın işini sana verelim istersen ? :D Ciddi, ciddi.

    Murat abi bekliyoruz. ;)

    @salih : bisiklet ayarlayamazsan da Çevsad'a gelirsin.

    Herkesi bekliyoruz. Bisikleti olmayanlar, karşılamaya gelemeyenler de akşam Çevsad'a gelsinler. Hem Serkan'la tanışırlar, hem muhabbet olur ;)

    Eskişehir'li arkadaşlar tüm bisiklet severlere bugün bu haberi ulaştıralım mutlaka. Daha bir sürü insan var duymayan...
     
  16. eYa

    eYa Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.297
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Eskişehir & Didim
    Seviye:
    Sen onu Selçuk'a sor İbrahim. İkinci grup işi bana da mantıklı geliyor. Serhat Kütahya'ya varalım diyor baksana :D ikinci grup 04:30'da çıkması da şart değil yani. 04:30'da ışıklandırma şart arkadaşlar. Eğer ki 05:00-05:30 gibi ikinci bir grup olursa öncü grup kütahyaya varacak şekilde de çıkabilir. :rolleyes: :)

    Sağlam bir far ve arka flaşör şart. :Skull-175 Çünkü imsak 04:10, güneş 05:50 civarında. Ona göre yani. Olmadan da gidilebilir tabi.
     
  17. oktay tiryakioğlu

    oktay tiryakioğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    733
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    1 grubun ortalama hızı ne olacak yav ?? bende serhat gibi düşünüyorum. kütahyaya kadar gidelim diyorum bende. ama daha erken çıkmak gerekli.

    eğer birinci grubun ort hızı 30 un üstünde olacaksa 2. grupta gideyim ben. zira dizim yolda su koyversin istemiyorum... zaten tekleyip duruyor...
     
  18. eYa

    eYa Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.297
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Eskişehir & Didim
    Seviye:
    Birinci grubun hızı şimdilik tahminim 26-30 arasında olur. Ama 2. grup olur da 1. grubun hedefi Kütahyaya varmak olursa 30 ve üstünü zorlarız hem erken çıkarız.

    Ama halen hareket saati 04:30. Bu durumda sen de 1. grupta gelebilirsin 26-30 arası ortalama kasmaz seni Oktay abi.
     
  19. Emre Ede

    Emre Ede Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğeniler:
    227
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    Efrahim abicim daha önceden belli olan bişi olsaydı vallahi billahi basın, davul, zurna, ne var ne yok ayarlardım :D doktorlarda tezahürat yaptırıcak bi grup bile ayarlardım yani :D tabi doktorlara geçiceksek :D
    sabah 4,30da adalar migrostayım abi ok ? :)
     
  20. oktay tiryakioğlu

    oktay tiryakioğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    733
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    hımm , iiyi ozaman. artık dizim teklersede siz gazlarsınız. ben bugün kendime far alayım bari...